שאלות תשובות

הזמנות

ההזמנה באתר שלנו קלה ופשוטה:

  1. בחרו את המוצרים שאתם אוהבים והוסיפו אותם ל"עגלת הקניות".
  2. היכנסו ל"עגלת הקניות" ובדקו שכל הפריטים שבחרתם נמצאים בעגלה. מומלץ לוודא גם את הכמות ואת המידות של כל פריט.
  3. אם יש משהו מסוים שאתם רוצים שנשים לב אליו בהזמנה, ניתן להוסיף זאת בשדה המתאים.
  4. הקליקו על "המשך לרכישה".
  5. הזינו את פרטי ההזמנה ובחרו שיטת משלוח.
  6. אם יש לכם "קוד קופון", הזינו אותו בשדה "קוד קופון או גיפטקארד" ולחצו על "הפעל" לעדכון המחיר הסופי.
  7. הקליקו על "המשך לשיטת התשלום".
  8. בראש העמוד תצוגה של ההזמנה עד כה. בחלק התחתון של העמוד, תוכלו לבחור אם לשמור את הכתובת הנוכחית שלך או להזין כתובת חדשה.
  9. הקליקו על "השלם הזמנה".
  10. הזינו את פרטי חיוב האשראי או PayPal ואשרי את התשלום.

לאחר מכן, תראו את מספר ההזמנה, אישורה וסיכומה. במקביל, תקבלו מייל עם אישור ההזמנה, הכולל קישור למעקב אחר סטטוס ההזמנה.

עכשיו נותר רק לחכות לקבלת המשלוח! 😊

לאחר שבחרתם את כל המוצרים אותם אהבתם יש להיכנס ל"עגלת הקניות". הקליקו  על "המשך לרכישה" ותוכלו לראות שתחת הפריטים ב"עגלת הקניות" ישנו שדה "קוד קופון או גיפטכארד", יש להזין את קוד הקופון שברשותכם וללחוץ "הפעל" על מנת שהמחיר הסופי יתעדכן.

אין צורך להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה. למרות זאת, אנו ממליצים להירשם מכיוון שכך תוכלו להישאר מעודכנים אודות המבצעים שלנו והקולקציות החדשות. בנוסף, ההרשמה תחסוך לכם את זמן הזנת הפרטים ברכישה הבאה ותאפשר לכם לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם.

כמובן, התשלום באתר שלנו מאובטח ועומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר (SSL), זוהי שיטת אבטחה מהנפוצות בעולם שמונעת מגורמים זדוניים ליירט מידע רגיש ולעשות בו שימוש כלשהו. כך שפרטי כרטיס האשראי שלך מוצפנים ובטוחים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על-ידי גורם שלישי. תוכלי לראות בעת הרכישה שכתובת האתר מתחילה ב-  https://  (S = Secure) מה שמאמת את אבטחת התשלום ומבטיח שהקניה נעשית בצורה המאובטחת והחסוייה ביותר.

איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה?

לאחר השלמת הרכישה באתר תקבלי מייל הכולל את פרטי ההזמנה וסיכומה. בנוסף,
תקבלי את מספר ההזמנה (מתחיל בסולמית ) וקישור אליה על מנת שתוכלי לצפות בפרטיה ובסטטוס בו היא נמצאת.

מהם אמצעי התשלום דרכם ניתן לשלם?

מהי מדיניות החלפות והחזרות המוצרים באתר?

איך מעדכנים שינוי לאחר ביצוע הזמנה?


האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?




היכן נשמרים המוצרים שהוספתי לרשימת המשאלות?

האם ניתן לארוז את התכשיטים כמתנה?




משלוחיםביצעתי הזמנה, כיצד אדע מה מצב ההזמנה?מהי עלות המשלוח?תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?ניתן לשנות את כתובת המשלוח אם סיימתי לבצע את ההזמנה?במידה וביצעתי הזמנה אך חברת המשלוחים לא הצליחה לתפוס אותי ולמסור לי את החבילה מכל סיבה שהיא, האם ניתן לשלוח אותה שנית?חומרים ואחריותאם אני רגישה למתכות, האם התכשיטים שלכם מתאימים לי?מאילו חומרים עשויים התכשיטים?איך לשמור על התכשיטים?האם קיימת אחריות על התכשיטים באתר?כלליאיך ניתן להתעדכן על קולקציות חדשות והטבות שוות?אם יש לי שאלה בנוגע למוצר אל מי עליי לפנות?איך אוכל לדעת איזה אורך של צמיד יתאים לי?איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?איך אדע שהאורך של השרשרת מתאים לי?התכשיט שרציתי אזל מהמלאי, איך אוכל להתעדכן כשיוחזר למלאי?

החברות של צופה נהנות מהטבות ייחודיות

אני מאשר/ת ומסכימ/ה לקבלת דיוור ישיר, הודעות ופרסומים שיווקיים באמצעות דוא״ל, מסרונים (SMS) וכן בכל אמצעי תקשורת אלקטרוני אחר.הצטרפי

קישורים שימושיים

החשבון שלי

שירות לקוחות

יש לך שאלה? אנחנו כאן לעזור

ניתן לפנות אלינו באמצעות עמוד יצירת קשר ואנו נשיב תוך יום עסקים.

© 2024, TZUFA.

ESCניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב

  • ניווט מקלדתShift+A
  • ביטול הבהוביםShift+B
  • מונוכרוםShift+C
  • ספיהShift+D
  • ניגודיות גבוההShift+E
  • שחור צהובShift+F
  • היפוך צבעיםShift+G
  • הדגשת כותרותShift+H
  • הדגשת קישוריםShift+I
  • הצגת תיאורShift+J
  • תיאור קבועShift+K
  • גופן קריאShift+L
  • הגדלת גופןShift+M
  • הקטנת גופןShift+N
  • הגדלת מסךShift++
  • הקטנת מסךShift+P
  • סמן גדולShift+Q
  • סמן שחורShift+R
  • מצב קריאהShift+W

איפוס הגדרותAlt+Pהצהרת נגישותAlt+Qדיווח הפרהAlt+Rמופעל על ידי

לאחר השלמת הרכישה באתר תקבלו מייל הכולל את פרטי ההזמנה וסיכומה. בנוסף,
תקבלו את מספר ההזמנה (מתחיל בסולמית ) וקישור אליה על מנת שתוכלו לצפות בפרטיה ובסטטוס בו היא נמצאת.

ניתן לשלם באמצעות Paypal או בכרטיסי אשראי: MasterCard, Visa, American Express וישראכרט.

על מנת לקרוא את מדיניות ההחלפות וההחזרות של המוצרים יש ללחוץ כאן.

במידה ונפלה טעות בפריטים או במידע שנמסר בהזמנתכם יש בהקדם האפשרי ליצור קשר עם שירות הלקוחות (ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00)
על מנת שיעדכנו את השינוי טרם יציאת המשלוח.

  • ניתן להחליף פריט שנרכש עד 14 יום מקבלתו, זאת בתנאי שלא נעשה בפריט שימוש ונשלח באריזתו המקורית.
  • לפני שליחת הפריט להחלפה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל אישור להחלפה. 
  • ההחלפה יכולה להתבצע באחת משתי הדרכים הבאות:
    -באמצעות חברת המשלוחים שלנו - בעלות של 40 ש"ח,
    השירות כולל שילוח דו-כיווני: שליחת המוצר החדש והחזרת המוצר הישן.
    -באופן אישי בתיאום מראש - הגעה למשרדינו בתל אביב, רחוב תל גיבורים 5, קומה 3, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00, ללא עלות.
  • פריטים שנרכשו במחיר מבצע ניתנים להחלפה, זאת לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי מחיר מלא.
  • לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי המשלוח*.

למידע מלא על מדיניות החלפות והחזרות לחצי כאן

כל תכשיט מגיע ארוז בשקית צלופן שמגנה עליו מפני שריטות וחמצון.
לאחר איסוף כל התכשיטים שבהזמנה, אנו אורזים אותם בשקיקי בד ממותגים, בהם ניתן ומומלץ להשתמש לאחר מכן לנשיאת התכשיטים בתיק על מנת לשמור עליהם מפני שריטות.

*חשוב לציין שאין אפשרות לבקש אריזה מיוחדת לפי הנחיות או בקשות פרטניות של הלקוח.

משלוחים

לאחר ביצוע ההזמנה אנו שולחים אליכם עדכונים על השלמת תשלום ההזמנה בהצלחה ולאחר מכן עדכון כאשר החבילה מועברת אל חברת השליחויות. 

עלות המשלוח עבור הזמנות עד 350 ש"ח היא 25 ש"ח.
עבור הזמנות מעל 350 ש"ח, המשלוח הוא ללא עלות.

משלוחים מגיעים לערים מרכזיות תוך עד 6 ימי עסקים, וליישובים מרוחקים עד 8 ימי עסקים. זמנים אלו כוללים את תהליך אריזת החבילה וזמן המשלוח.

אם עברו הימים המצוינים ולא קיבלת את הזמנתך, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה מולנו באמצעות מילוי טופס יצירת קשר באתר.

עם שליחת המשלוח, תקבלי מספר מעקב ותוכלי לעקוב אחריו דרך חברת המשלוחים. בנוסף, אנו נעדכן אותך כאשר החבילה יוצאת לדרך, ולאחר מכן חברת המשלוחים תיצור איתך קשר לתיאום מסירת החבילה. זמני המשלוח מתחילים להיספר מרגע שליחת החבילה.

למידע מלא על מדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן

יש בהקדם האפשרי ליצור קשר עם שירות הלקוחות (ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00) על מנת שיעדכנו את השינוי טרם יציאת המשלוח.

במידה וביצעתי הזמנה אך חברת המשלוחים לא הצליחה לתפוס אותי ולמסור לי את החבילה מכל סיבה שהיא, האם ניתן לשלוח אותה שנית?

במידה שביצעת הזמנה אך חברה המשלוחים לא הצליחה למסור את החבילה בהצלחה והיא הוחזרה אלינו, צרי עמנו קשר ונשלח את החבילה פעם נוספת. שליחת החבילה פעם נוספת תהיה כרוכה בתשלום (עלות 25 שח ) מצד הלקוחה.

חומרים ואחריות

התכשיטים שלנו עשויים מכסף סטרלינג 925, ציפוי זהב מיקרוני, או ציפוי כסף מיקרוני, בהתאם לפריט הנבחר.
בכל מוצר באתר ניתן למצוא פירוט מדויק של חומרי הגלם, הגודל ומידע נוסף על המוצר כדי להבטיח שתהיי מרוצה מהבחירה שלך.

שמירה על יובש: השתדלו להימנע ממגע של התכשיטים עם מים, בשמים, קרמים או כימיקלים אחרים שעלולים לפגוע בציפוי ובמראה התכשיט.
אחסון נכון: כאשר אתם לא עונדים את התכשיטים, מומלץ לאחסן אותם במקום יבש וקריר, בתוך שקית או קופסה ייעודית. עדיף להפריד בין תכשיטים כדי למנוע שריטות או קשרים.
הסרה בזמן פעילות: הסירו את התכשיטים בזמן פעילות גופנית, רחצה או ניקיון כדי למנוע פגיעה בתכשיט כתוצאה ממכות או חשיפה לחומרים חזקים.
ניקוי עדין: ניקוי עדין בעזרת מטלית ייעודית יסייע לשמור על הברק והציפוי של התכשיט. הימנעו משפשוף חזק או שימוש במים.

-אנו מציעים אחריות למשך חצי שנה מיום הרכישה.
-האחריות מכסה כל פגם שנובע מתקלה בייצור או בהרכבה.
-עם זאת, האחריות אינה מכסה פגמים שנגרמו כתוצאה משימוש לא סביר.
מקרים שבהם התכשיט נפגע עקב תאונה, נפילה, שפשוף, שבר, או ניסיונות תיקון עצמאיים אינם כלולים באחריות.

שאלות כלליות

את מוזמנת ללחוץ כאן ולקרוא את מדריך המידות שלנו, אם את מעוניינת בהכוונה אישית את מוזמנת ליצור עמנו קשר ונלווה אותך עד למציאת המידה המתאימה לך ביותר.

בדיוק בשביל זה כתבנו את מדריך המידות המפורט והברור שלנו במידה ואת זקוקה לעזרה בהתאמת אורך השרשרת אנחנו כאן צרי עמנו קשר.

ישנם שלושה אורכים בפירוט כל מוצר (14 ס"מ/ 16ס"מ/ 18 ס"מ) כאשר המידה הממוצעת הינה 16 ס"מ. במידה שקיים צורך במידה שאינה אחת מהאפשרויות הנתונות צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לך להתאים את המידה הנכונה לך ולבצע את ההזמנה כראוי.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו (ימים א-ה בין השעות 10:00-18:00)

תוכלו להירשם לניוזלטר שלנו,
שבו הלקוחות שלנו מקבלים עדכונים שווים לפני כולם.
בנוסף, מומלץ לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות כדי לא להחמיץ שום דבר.